Subject: LC3965 Teeääre kinnistu elektriliitumine. Vetiku küla, Vinni vald, Lääne-Viru maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 15:27:26 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Teeääre kinnistu
elektriliitumise projekti. Vetiku külas, Vinni vallas, Lääne-Viru
maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus mastalajaam masti M72 ning uus maakaabel
alates uuest mastalajaamast kuni uue liitumiskilbini Teeääre kinnistul.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.